четвер, 24 листопада 2016 р.

Вплив ЗМІ на формування світогляду 
За результатами соціологічного дослідження рівня сформованості медіа культури  учнів та залежності їх від соціальних мереж, виявилося, що більшість проводять свій вільний час в інтернеті: спілкуються, слухають музику, ведуть свої  блоги, шукають потрібну інформацію. Підлітки  спілкуються через соціальні мережі, навіть не підозрюючи з якими загрозами можуть зіткнутися.  З віртуальними небезпеками зустрічалися  50% опитуваних школярів.  Учні 10 класу досліджували вплив реклами на свідомість людини. Ознайомившись з видами реклами, з'ясовували сутність, визначали, які маніпуляційні  прийоми використували при створенні  відеороликів.  Про те, як захиститися від непотрібної візуальної інформації школярі дізнаються на наступних тренінгах.

Немає коментарів:

Дописати коментар