Вплив ЗМІ на формування світогляду
За результатами соціологічного дослідження рівня
сформованості медіа
культури учнів та
залежності їх від соціальних мереж, виявилося, що більшість проводять свій вільний час в інтернеті: спілкуються, слухають музику, ведуть свої блоги, шукають потрібну інформацію. Підлітки спілкуються через соціальні мережі, навіть не підозрюючи з якими загрозами можуть зіткнутися. З віртуальними небезпеками зустрічалися 50% опитуваних школярів. Учні 10 класу досліджували вплив реклами на свідомість людини. Ознайомившись з видами реклами, з'ясовували сутність, визначали, які маніпуляційні прийоми використували при створенні відеороликів. Про те, як захиститися від непотрібної візуальної інформації школярі дізнаються на наступних тренінгах.
Немає коментарів:
Дописати коментар